Google Home به تلویزیون ها و بلندگو های سونی می آید .

Google Home به تلویزیون ها و بلندگو های سونی می آید .

دستیار هوشمند Google Home عملکرد فوق العاده ای دارد که این عملکرد با گفتن عبارت OK Google به وسیله ی شما، فوق العاده تر هم می شود. خبر خوب این است که اگر دستگاه کروم کست یا اندروید تی وی های سونی را داشته باشید، سونی اعلام کرده است که در آپدیت نرم افزاری بعدی دستگاه های خود، امکان کنترل این دستگاه ها به وسیله ی Google Home و Google Assistant را فراهم می کند.

با توجه به گفته های Mike Fasulo، رئیس کمپانی Sony Electronics، ” شما از این پس می توانید با استفاده از Google Home، تجربه ی بی نظیری از پخش فایل های صوتی و تصویری با کیفیت بالا بروی محصولات سونی داشته باشید. این قابلیت از امروز برای اسپیکرهای سونی که در داخل آن ها از Chromecast استفاده شده است، فراهم می باشد. تلوزیون های 4K HDR اندرویدی سونی نیز از این قابلیت پشتیبانی می کنند. این قابلیت های جدید در راستای تعهد سونی به مشتریان خود برای بهره گیری از فناوری های نوآورانه می باشد. ”

این قابلیت بطور کلی عملکرد دستگاه را تغییر نمی دهد و تنها به کاربر امکانات بیشتر و دستگاه های بیشتر قابل کنترل را ارائه می کند. برای مثال، Google Home می تواند جای کنترل تلوزیون شما را بگیرد. می توانید از آن بخواهید که بروی اسپیکرهای سونی برای شما آهنگ پخش کند. همچنین، می توانید از هردو دستگاه Google Home و اسپیکرهای سونی برای راه اندازی سیستم صوتی گسترده تر استفاده کنید.