سونی در نمایشگاه CES2016 از سه تلویزیون جدید خود رونمایی کرد .

سونی در نمایشگاه CES2016 از سه تلویزیون جدید خود رونمایی کرد .         سونی در جریان کنفرانس مطبوعاتی‌اش در نمایشگاه CES از سه دستگاه تلویزیون 4K رونمایی کرد. این دستگاه‌های جدید با شماره‌ مدل‌های  XBR-X930D، XBR-940D و XBR-X850D به سیستم‌ عامل اندروید TV مجهز هستند و با تکنولوژی HDR (دامنه داینامیک بالا) هم سازگاری دارند.
نمایشگر تمام تلویزیون‌های جدید سونی از تکنولوژی Triluminos بهره می‌برند که به ادعای این شرکت رنگ، کنتراست، وضوح و همچنین کیفیت تصاویر 4K را بهتر می‌کند.

مدل XBR-940D فقط در یک اندازه‌ی ۷۵ اینچ عرضه خواهد شد، در حالی که XBR-X850D مدل‌های ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ خواهد داشت. از طرف دیگر، XBR-X930D در اندازه‌‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی با بازار خواهد بود. همچنین این تلویزیون‌ها به تکنولوژی جدید سونی موسوم به Slim Backlight Drive مجهز است. این تکنولوژی کمک می‌کند نور پس‌زمینه با دقت بیشتری به قسمت‌های مختلف صفحه نمایش برسد.

نمایشگر تمام تلویزیون‌های جدید سونی از تکنولوژی Triluminos بهره می‌برند که به ادعای این شرکت رنگ، کنتراست، وضوح و همچنین کیفیت تصاویر 4K را بهتر می‌کند. بدیهی است که تلویزیون‌های جدید سونی از «گوگل کست» (Google Cast) هم پشتیبانی می‌کند، به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی محتوای کامپیوتر یا دستگاه‌های موبایل مثل گوشی و تبلت را روی تلویزیون نمایش دهید.
سونی در کنار تلویزیون‌های جدید، از یک اپلیکیشن جدید هم رونمایی کرد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند فیلم‌های سینمایی و سریال‌های 4K HDR را مستقیما از طریق تلویزیون خریداری و استریم کنند.